9a Màgic BDN Running9a Màgic BDN Running

  • Informació General
    • Reglament
  • FAQs
  • Notícies

La BDN Running recomana la 26a Cursa de la Vila Olímpica

La BDN Running recomana la 26a Cursa de la Vila Olímpica

by tandem / Dilluns, 06 juny 2016 / Published in Màgic BDNRunning

La BDN Running recomana la Cursa de la Vila Olímpica, organitzada pel Club d’Atletisme Canaletes  – St Martí i que enguany celebrarà la 26a edició. Una clàssica per tancar el calendari de curses en ruta de la ciutat de Barcelona, que enguany tindrà lloc el proper diumenge 10 de juliol de 2016.

La cursa compta amb dos circuits de 5 i 10 quilòmetres. Els participants poden participar a la prova de manera individual o dins de la The Barcelona Companies Run by Mercer, la cursa de les empreses de Barcelona. Aquesta modalitat està pensada per fomentar la participació d’equips, d’entre 3 i 6 persones, inscrits de  manera grupal i identificats amb el nom d’una empresa.

A més del tradicional circuit pel barri del Poblenou, cal destacar les curses infantils pensades per a nens i nenes nascudes fins al 2003, amb recorreguts de 400 i 800 metres de distància.

El CA Canaletes-Sant Martí fa una aposta pels serveis que s’ofereixen al corredor. En aquest sentit destaca una cuidada samarreta tècnica. A més, per les dates, s’oferirà hidratació abundant a totes les curses.

Per a que tothom es pugui preparar per acabar la cursa amb garanties, el Club d’Atletisme Canaletes està preparant uns programes d’entrenaments per a tots els nivells, que comptaran amb sessions presencials dutes a terme per tècnics qualificats del club.

Les inscripcions es podran fer a través www.cursadelavilaolimpica.cat i la cursa puntua a la Lliga ChampionChip.

És l’última oportunitat de la temporada per puntuar al Challenge 10k Barcelona, aprofita-ho!

What you can read next

DÍGEST Grup Mèdic, patrocinadors de la BDN Running
Regala un pack BDN Running!
Mireia Belmonte amb la BDN Running!

Cerca

Facebook

Màgic BDN Running

Twitter

Tweets by MagicBDNRunning

Tandem Projects ha estat beneficiaria del Fons Europeu de Desenvolupament Regional llur objectiu és millorar la competitivitat de les PIMES gràcies al qual ha posat en marxa un Pla de Màrqueting Digital Internacional amb l'objectiu de millorar el seu posicionament online en mercats exteriors durant l'any 2020. Per això ha comptat amb el suport del Programa TICCÁMARAS 2020 - Convocatòria Extraordinària de la Cambra de Comerç de Barcelona.
 
 
 
Una manera de fer Europa

Reglament de la cursa | Preguntes freqüents

Contacta

© 2020 Màgic BDN Running - Tots els drets reservats

Mapa web

  • Informació General
  • Inscripcions
  • Notícies
  • Voluntariat
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís legal
TOP