Els preus de les inscripcions per als recorreguts 5K i 10K són els següents*:
*Les primeres 48 hores gaudiràs d’un descompte de 3€ sobre el preu en la teva inscripció. I fins al 31/08/2024 gaudiràs d’un descompte d’1€ sobre el preu en la teva inscripció.
El preu de les inscripcions 5K i 10K us permetrà gaudir de la cursa, el cronometratge i l’assegurança, aconseguir la samarreta tècnica oficial i també, concórrer a les activitats programades. A més, comptareu amb serveis de cortesia com guarda-roba, avituallament líquid durant la cursa i amb avituallament líquid i sòlid al finalitzar. Teniu més informació sobre què inclou el preu de la inscripció a l’apartat de FAQS.
Addicionalment, la inscripció compta amb la possibilitat d’adquirir un “Dorsal Imparable”, com a aportació extra de 10€ a la causa solidària. Aquesta opció està disponible a la mateixa pàgina d’inscripció a la cursa i en teniu més informació a l’apartat de Compromís Solidari.
El preu de la inscripció per a la cursa infantil és de 7€.
La tardor és mes de canvis i per això la cursa torna amb les piles carregades per oferir a tota la ciutadania els circuits 5K, 10K i les Curses Infantils.
Els circuits de 5K i 10K (sortida 9:15 h i 10:00 h respectivament):
Les Curses Infantils (11:45 h):
1. Categoria Infantil
De 3 a 7 anys: cursa de 400 m (Nascuts del 2017 a 2021)
2. Categoria Alevins
De 8 a 10 anys: cursa de 600 m (Nascuts del 2014 a 2016)
3. Categoria Junior
D’11 a 13 anys: cursa de 1.000 m (Nascuts del 2011 a 2013)
Es podrà participar en categories superiors tot i no formar part de la franja d’edat definida, però mai participar en una categoria inferior si es supera l’edat.
Així doncs, la Cursa continuarà tenint un recorregut assequible per a tota mena d’esportista. Aquest incentiu a córrer còmodament permet a moltes persones atrevir-se a participar-hi, entrenar, establir bons hàbits de vida saludable, i a atletes experimentats a registrar-hi molt bones marques.
Transport públic:
Transport privat:
Pàrquing: Tots els accessos al pàrquing del Centre Comercial Màgic Badalona obriran a les 8:00 h el dia de la cursa (fins a 3 hores gratuïtes).
Les sortides de la cursa es faran de forma esglaonada. En l’assignació dels calaixos es tindrà en compte el criteri de la millor marca personal de cada atleta en curses homologades de la Lliga Championchip. Els participants que s’han inscrit amb xip de lloguer sortiran de l’últim calaix (a excepció dels que acreditin una marca personal equivalent d’una prova recent a la zona d’incidències habilitada a la Fira de la Cursa).
La distribució de la sortida i els colors de cada una es pot consultar més amunt, en el mapa del circuit!
El dorsal, la bossa de la cursa i la samarreta es podran recollir a la Fira de la Cursa, que tindrà lloc el dissabte 26 d’octubre de 10 a 20 hores al Centre Comercial Màgic Badalona, on es podrà aparcar fins a 3 hores de forma gratuïta.
I excepcionalment, el mateix dia de la cursa, a la plaça President Tarradellas, a la carpa situada al costat del punt d’arribada. Us proporcionem els horaris per a aquesta gestió:
Per a la recollida dels dorsals és necessari un document identificatiu i el comprovant d’inscripció.
Si és una tercera persona qui recull el dorsal, caldrà presentar una fotocòpia del DNI del titular, juntament amb el resguard de la inscripció.
A la cursa de 10K, hi haurà dos avituallaments: el primer, entre els quilòmetres 4 i 5, i que tindrà una longitud de 100 metres a ambdós costats de la calçada, serà líquid. El segon avituallament, al final del circuit, serà sòlid i líquid.
A la cursa de 5K hi haurà un únic avituallament. Serà sòlid i líquid, i estarà ubicat al final del circuit.
A l’avituallament de l’arribada, els participants podran gaudir d’un bon esmorzar per recuperar forces!
Un equip d’atletes marcarà diferents ritmes de cursa. Aquests seran visibles des de la distància i avançaran a ritme constant durant tot el recorregut per a assolir diversos temps finals. Juntament amb la identificació de llebre, portaran ben visible el temps final objectiu.
Es proporcionarà assistència mèdica durant la realització de la prova als participants que ho requereixin. A més, tots els inscrits a la prova estaran coberts per una assegurança mèdica i de Responsabilitat Civil.
Tots els participants corren amb un xip Championchip blanc o groc (escollit en el moment d’inscriure’s). En finalitzar la cursa, cada finalista podrà saber la seva classificació i el seu temps i oficial i real pel parcial del km 5 i per a la meta. Aquesta informació es farà arribar per correu electrònic i es publicarà al web.
– Zona d’escalfament i estiraments: La plaça President Tarradellas, i el tram de sortida de la cursa, ubicat a l’Avinguda d’Alfons XIII seran aptes perquè totes les persones participants puguin escalfar i estirar abans o després de la cursa.
– Guarda-roba: Es podrà deixar una bossa o motxilla per atleta a l’espai que s’indiqui en el centre comercial Màgic Badalona.
– Lavabos: L’organització habilitarà lavabos portàtils a la zona de sortida i arribada a disposició dels corredors i corredores, incloent-ne d’adaptats. A més, us recordem que també podeu utilitzar tots els lavabos del Centre Comercial Màgic Badalona.
– Obsequis: Els atletes rebran la Bossa de la Cursa, que inclou els productes proporcionats pels nostres patrocinadors i col·laboradors.
Transport públic:
Transport privat:
Les sortides de la cursa es faran de forma esglaonada. En l’assignació dels calaixos es tindrà en compte el criteri de la millor marca personal de cada atleta en curses homologades de la lliga ChampionChip. Els participants que s’han inscrit amb xip de lloguer sortiran de l’últim calaix (a excepció dels que acreditin una marca personal equivalent d’una prova recent a la zona d’incidències habilitada a la Fira de la cursa).
La distribució de les sortida i els colors de cada una es podrà consultar properament.
El dorsal, la bossa de la cursa i la samarreta es podran recollir a la Fira de la cursa, que tindrà lloc el dia abans de la cursa, des de les 10 fins les 20 hores, i que estarà ubicada al Centre Comercial Màgic Badalona, on es podrà aparcar fins a 2 hores de forma gratuita.
Excepcionalment, també es podran recollir els dorsals pendents el mateix dia de la cursa al punt de sortida (fins a una hora abans de l’inici de la cursa).
Per a a la recollida dels dorsals és necessari un document identificatiu i el comprovant d’inscripció.
Si és una tercera persona qui recull el dorsal, caldrà presentar una fotocòpia del DNI del titular, juntament amb el resguard de la inscripció.
A la cursa de 10K hi haurà dos avituallaments líquids:que tindran una longitud de 100 metres.
El segon avituallament, al final del circuit, serà sòlid i líquid.
A la cursa de 5K hi haurà un únic avituallament. Serà sòlid i líquid, i estarà ubicat al final del circuit.
A més, a l’avituallament de l’arribada, els participants podran gaudir d’un bon esmorzar per recuperar forces.
Un equip d’atletes marcarà diferents ritmes de cursa. Aquests seran visibles des de la distància i avançaran a ritme constant durant tot el recorregut per a assolir diversos temps finals. Juntament amb la identificació de llebre, portaran ben visible el temps final objectiu.
Es proporcionarà assistència mèdica durant la realització de la prova als participants que ho requereixin. A més, tots els inscrits a la prova estaran coberts per una assegurança mèdica i de Responsabilitat Civil.
Tots els participants corren amb un xip Championchip blanc o groc (a escollir al moment d’inscriure’s). En finalitzar la cursa, cada finalista podrà saber la seva classificació i el seu temps i oficial i real pel parcial del km 5 i per a la meta. Aquesta informació es farà arribar per correu electrònic i es publicarà al web.
– Zona d’escalfament i estiraments: La Plaça del President Josep Tarradellas, i el tram de sortida de la cursa, ubicat a l’Avinguda d’Alfons XIII seran aptes per a que totes les persones participants puguin escalfar i estirar abans o després de la cursa.
– Dutxes: per definir.
– Guarda-roba: Es podrà deixar una bossa o motxilla per atleta a l’espai que s’indiqui en el centre comercial Màgic Badalona.
– Lavabos: L’organització habilitarà lavabos portàtils a la zona de sortida i arribada a disposició dels corredors i corredores, incloent-ne d’adaptats. A més, us recordem que també podeu utilitzar tots els lavabos del Centre Comercial Màgic Badalona.
– Obsequis: Els atletes rebran la bossa de la cursa, que inclou els productes proporcionats pels nostres patrocinadors i col·laboradors.
Transport públic:
Transport privat:
Les sortides de la cursa es faran de forma esglaonada. En l’assignació dels calaixos es tindrà en compte el criteri de la millor marca personal de cada atleta en curses homologades de la lliga ChampionChip. Els participants que s’han inscrit amb xip de lloguer sortiran de l’últim calaix (a excepció dels que acreditin una marca personal equivalent d’una prova recent a la zona d’incidències habilitada a la Fira de la cursa).
La distribució de les sortida i els colors de cada una es podrà consultar properament.
El dorsal, la bossa de la cursa i la samarreta es podran recollir a la Fira de la cursa, que tindrà lloc el dia abans de la cursa, des de les 10 fins les 20 hores, i que estarà ubicada al Centre Comercial Màgic Badalona, on es podrà aparcar fins a 2 hores de forma gratuita.
Excepcionalment, també es podran recollir els dorsals pendents el mateix dia de la cursa al punt de sortida (fins a una hora abans de l’inici de la cursa).
Per a a la recollida dels dorsals és necessari un document identificatiu i el comprovant d’inscripció.
Si és una tercera persona qui recull el dorsal, caldrà presentar una fotocòpia del DNI del titular, juntament amb el resguard de la inscripció.
A la cursa de 10K hi haurà dos avituallaments líquids:que tindran una longitud de 100 metres.
El segon avituallament, al final del circuit, serà sòlid i líquid.
A la cursa de 5K hi haurà un únic avituallament. Serà sòlid i líquid, i estarà ubicat al final del circuit.
A més, a l’avituallament de l’arribada, els participants podran gaudir d’un bon esmorzar per recuperar forces.
Un equip d’atletes marcarà diferents ritmes de cursa. Aquests seran visibles des de la distància i avançaran a ritme constant durant tot el recorregut per a assolir diversos temps finals. Juntament amb la identificació de llebre, portaran ben visible el temps final objectiu.
Es proporcionarà assistència mèdica durant la realització de la prova als participants que ho requereixin. A més, tots els inscrits a la prova estaran coberts per una assegurança mèdica i de Responsabilitat Civil.
Tots els participants corren amb un xip Championchip blanc o groc (a escollir al moment d’inscriure’s). En finalitzar la cursa, cada finalista podrà saber la seva classificació i el seu temps i oficial i real pel parcial del km 5 i per a la meta. Aquesta informació es farà arribar per correu electrònic i es publicarà al web.
– Zona d’escalfament i estiraments: La Plaça del President Josep Tarradellas, i el tram de sortida de la cursa, ubicat a l’Avinguda d’Alfons XIII seran aptes per a que totes les persones participants puguin escalfar i estirar abans o després de la cursa.
– Dutxes: per definir.
– Guarda-roba: Es podrà deixar una bossa o motxilla per atleta a l’espai que s’indiqui en el centre comercial Màgic Badalona.
– Lavabos: L’organització habilitarà lavabos portàtils a la zona de sortida i arribada a disposició dels corredors i corredores, incloent-ne d’adaptats. A més, us recordem que també podeu utilitzar tots els lavabos del Centre Comercial Màgic Badalona.
– Obsequis: Els atletes rebran la bossa de la cursa, que inclou els productes proporcionats pels nostres patrocinadors i col·laboradors.