Preparades per córrer la BDN Running 2016?

entrenamentsfemenins_bannerweb-01

Un any més, TITANIA Club i el seu equip et volen ajudar perquè corris els 10 km en les millors condicions. Volem que a partir d’una bona preparació puguis gaudir de la competició del dia 20 de març.

Aquesta planificació consta de 5 setmanes d’entrenament, de tres sessions setmanals. Les sessions dels dimecres OBERTES A TOTHOM les farem de manera conjunta amb l’Equip Tècnic de TITANIA Club. La sortida es farà des de TITANIA Club a les 20 hores (Carrer Soledat, 1). La resta de sessions és important que t’organitzis dintre el nivell apropiat per aconseguir el teu objectiu .

En les sessions organitzades per l’equip tècnic de TITANIA tractarem objectius específics mitjançant els quals et portarem a tenir un major coneixement dels sistemes d’entrenament que pots portar a terme per millorar la teva condició . També realitzarem un estudi del circuit de cursa amb el qual podràs competir amb bon coneixement de tot el traçat de l’esdeveniment esportiu.

 

Escull el teu pla d’entrenament!

Nivell bàsic: Si és la teva primera cursa , si el teu ritme de carrera està al voltant dels 7 min / km segueix aquest pla d’entrenament per millorar la teva condició .

 

DESCARREGA’T EL PLA D’ENTRENAMENT BÀSIC!

 

Nivell Mig i Alt: Si ets corredor habitual i vols realitzar aquesta prova de amnera còmode, millorant el teu ritme de carrera; o si el teu objectiu és baixar dels 45 min i realitzar la carrera en el teu millor nivel, aquest és el teu millor pla.

 

DESCARREGA’T EL PLA D’ENTRENAMENT MIG I ALT!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *